Zveza tabornikov Slovenije (ZTS) je največja mladinska organizacija v Sloveniji. Naše poslanstvo je prispevati k skladnemu osebnemu razvoju mladih, doseganju njihovih polnih telesnih, intelektualnih, socialnih, čustvenih in duhovnih sposobnosti kot avtonomnih posameznikov, kot odgovornih državljanov, angažiranih in solidarnih članov svoje lokalne, državne in mednarodne skupnosti.
Administrativne naloge
- vodenje evidence v zvezi z registracijo članstva in rodov in izdajanje članskih izkaznic,
- urejanje različnih baz podatkov in evidence članov posameznih organov in komisij ter projektnih skupin,
- urejanje evidence in arhiv prispele in odposlane pošte,
- pregledovanje, posredovanje in odpošiljanje pošte in elektronskih sporočil,
- razmnoževanje gradiv,
- pripravljanje dopisov, osnutkov pogodb, drugih dokumentov in gradiv.
Finančno materialne naloge
- poslovanje z gotovino,
- mesečni polog gotovine na TRR na banki,
- prodaja artiklov iz asortimana Zadruge ZTS,
- izdaja računov za prodano blago, članarine in ostale aktivnosti,
- pripravljanje računovodskih dokumentov za likvidacijo in knjiženje,
- izvajanje plačilnega prometa za ZTS (pripravljanje plačilnih nalogov, izvajanje plačil preko internetnega poslovanja),
- pripravljanje predlog za kompenzacije in asignacije,
- priprava in odpošiljanje opominov za neplačane račune,
- obračun, izplačila in knjiženje potnih nalogov,
- knjiženje prejetih in izdanih računov, bančnih izpiskov, plačilnih list zaposlenih, knjiženje in izplačila avtorskih honorarjev in pogodb.
Komunikacijske naloge
- telefonsko, elektronsko in osebno komuniciranje s strankami,
- pripravljanje vsebin za objave v medijih.
Pričakujemo
- Najmanj V. stopnja izobrazbe,
- znanje angleškega jezika (sposobnost pisnega in ustnega komuniciranja),
- dobro poznavanje programskih orodij za pisarniško poslovanje in uporabo interneta,
- sposobnost in izkušnje na področju prodaje,
- izkušnje z delom v nevladnih mladinskih organizacijah in s prostovoljci so prednost,
- komunikativnost: sposobnost jasne in učinkovite komunikacije z različnimi deležniki, tako znotraj organizacije kot tudi z zunanjimi partnerji, sponzorji in prostovoljci,
- organiziranost: zmožnost usklajevanja različnih nalog, prioritet in dogodkov, obvladovanje administrativnih nalog in usklajevanje aktivnosti na terenu,
- proaktivnost: samoiniciativnost pri iskanju rešitev in novih priložnosti ter aktivno sodelovanje pri razvoju in izvajanju projektov in aktivnosti,
- prilagodljivost: sposobnost prilagajanja na spremembe in hitro odzivanje na nove izzive, vključno z usklajevanjem z različnimi deležniki in obvladovanjem dinamičnih situacij,
- empatija: sposobnost razumevanja potreb prostovoljcev, njihovih izzivov in spodbujanja pozitivnega, vključujočega okolja za prostovoljce,
- timsko delo: sposobnost sodelovanja z drugimi v timu, hkrati pa tudi prevzemanje odgovornosti in podpiranje drugih pri doseganju skupnih ciljev,
- kritično mišljenje: zmožnost analiziranja in vrednotenja informacij ter sprejemanja premišljenih odločitev, ki temeljijo na dejstvih in potrebah organizacije,
- kreativnost in inovativnost: iskanje novih rešitev, idej in pristopov, zlasti pri razvoju programov, metodologij in digitalnih orodij za podporo prostovoljskim nalogam,
- visoka stopnja odgovornosti: prevzemanje odgovornosti za izvedbo nalog in projektov ter skrb za to, da se naloge opravijo v skladu z dogovorjenimi cilji in roki,
- motivacija in strast do prostovoljstva: močan osebni interes in strast do dela s prostovoljci, kar vključuje spodbujanje njihove angažiranosti, motivacije in osebnega razvoja, pripravljenost na občasno projektno delo na terenu, v popoldanskem času in med vikendi.
Nudimo
Delovno razmerje za določen čas enega leta s trimesečnim poskusnim delom, s pričetkom dela v februarju 2025, z željo po dolgoročnem sodelovanju, urejeno delovno okolje, možnost strokovnega in osebnega razvoja.
Prijavite se z življenjepisom v slovenskem jeziku na generalna.sekretarka@taborniki.si do 5. 2. 2025 – do 12.00. Prijavi priložite motivacijsko pismo v slovenščini s poudarkom na konkretnih dosežkih vašega dosedanjega dela povezanih z aktivnostmi opisanimi v tem razpisu.
Fotografija na naslovnici: Matic Pandel